Luxus otthonok boldogságra hangolva

AT Home Design

AT Home Design

Hogyan került a szomszéd házba swarovski csillár ?

2020. március 09. - athomedesign

A szomszéd lány

 

A történetet ott hagytam abba, hogy kaptam egy nagyon izgalmas megbízást. A szomszédom bízott meg azzal, hogy alakítsam át az otthonát Gyulán (mivel akkor még ott laktam, a szüleim házában) Pontosabban, először kőművest keresett, és mivel édesapám építette azt a házat, ezért őt kereste fel az átalakítási munkákkal kapcsolatos igényeivel. Arra viszont nem gondolt, hogy a kérdéseire nem tud válaszolni, hiába jó szakember a maga területén a belsőépítészethez nem ért. Amikor már végképp besokallt a sok belsőépítészeti kérdéstől, annyit mondott :"Szerintem kérdezd meg a lányom"

Így történt, hogy a gyulai ház csillogó swarowski kristály csillárokat kapott, falak dőltek, álom szép burkolatok, márványok kerültek a fürdőszobákba, és a ház soha nem látott pompájában tündökölt. Sok vendég megnézte, és mint a mesében csodájára jártak -én mindenképpen így éltem meg. Számomra ez az elismerés volt az amelyre már régóta vártam, a kitartó, néha egy cseppet sem könnyű munkának megérett a gyümölcse. Az első igazi sikeremmé vált ez a megbízás, mert újra otthon lett a házból, a tulajdonosából pedig az egyik legjobb barátom.

Az ő ajánlásának hála, több évig tartó folyamatos megbízásokat kaptam a legjobb ügyfelektől. A mai napig hálás vagyok érte!

A tervezés és a megvalósulás mindig hosszú folyamat. Az egyik legnehezebb része kezdeti pánik, amikor az ügyfelek ráébrednek arra, hogy a megvalósításnak ténylegesen milyen költségei vannak. Minden egyes munkánál így volt, az elmúlt 9 évben, egyetlen kivétellel sem találkoztam. Az álom kész, pontosan az amire az ügyfelek vágynak-ha jól dolgoztunk- viszont ehhez kell igazítanunk a valóságot amit létező pénznemre (nem játékpénzre) számolunk át, a lehető legokosabban. Hogyan? A bevált módszereinkre később visszatérek.

Fekete és fehér angyalok

 

Azt mindig szeretjük, ha fehér angyalokkal segítőkkel találkozunk, ők elejétől fogva a legjobbat akarják nekünk, szeretnek, támogatnak. Na de mi a helyzet az álruhásokkal, a feketékkel? Ők  vajon miért kerülnek az életünkbe? Először fehérnek gondoljuk őket, a fekete mivoltuk nem derül ki azonnal, így volt az én esetemben is. Az egyik nyári délután döntöttem úgy, hogy mentort keresek magamnak....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://athomedesign.blog.hu/api/trackback/id/tr915511534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása