Luxus otthonok boldogságra hangolva

AT Home Design

AT Home Design

Milyenek az élhető otthonok, luxus otthonok?

2020. március 26. - athomedesign

Ha megkérdeznék mi az amit életem végéig szívesen csinálnék akkor egyértelműen azt mondanám, hogy a hivatásom az. Minden nap amikor felkelek arra gondolok, milyen szerencsés vagyok, hogy megtaláltam azt a területet, ahol az erősségeim, tehetségem kibontakoztathatom mások szolgálatába állíthatom, és eközben jól érzem magam.

Az álmaim mindig nagyok voltak, mindig olyan otthonokat akartam tervezni amelyek ragyognak, csillognak. Pompás bútorokban gondolkodtam, amelyek Olaszországból, Franciaországból érkeznek. Gyönyörű lámpákat nézegettem. Ahogy írtam is nektek erről korábban a bolgomban az álmaim egy része már megvalósult amikor Milánóban és Párizsban is tervezhettem luxus minőségű tereket.

A ház van értem vagy én vagyok a házért ?

 

Mindenki aki otthon terveztet annak fontos, hogy tudatosan válasszon szakembert, és kísérje figyelemmel, hogy a szakembernek-építésznek belsőépítésznek mik a fő szempontjai. Az évek alatt amikor otthonokat, luxus otthonokat terveztünk minden alkalommal észben tartottam azt is, hogy a szépség előtt a funkció az első. Az, hogy jól működjön az villa, ház, lakás, penthouse, nyaraló amit az ügyfeleink számára megtervezünk.

Nagyon sok olyan otthont látok magazinokban amelyek egyáltalán nem kényelmesek, túl sivárak, nagyon minimalisták, alig van bennük bútor, csak a tiszta terekre koncentrálnak a tervezéskor nem az emberre, a használóra. Nem a stílusról van szó, hanem a motivációról, mi az elsődleges. Mert ha figyelmünk középpontjában az otthont használó személy, család áll akkor az ő szempontjaik, igényeik lesznek az elsődlegesek.

Tehát az élhető otthon egyik alapvető feltétele kiszolgálja az embert, úgy hogy kényelmesen érezze benne magát

A következőkben összefoglaltam mire érdemes figyelni minden otthon tervezésekor belsőépítészeti,  lakberendezési szempontból :

 Megfelelő minőségű és mennyiségű bútorok

 Optimális tér kapcsolatok, a túl nagy terek felosztása elhatárolása, térelválasztó elemekkel

 Megfelelő, változatos megvilágítás

 Textilek : szőnyegek, tapéták, függönyök jelenléte

 Bútorok optimális elrendezése

 Hanggátlás -jól hangszigetelő ajtók, falak

 Biztonságos burkolatok

 

A bejegyzés trackback címe:

https://athomedesign.blog.hu/api/trackback/id/tr715561980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása