Luxus otthonok boldogságra hangolva

AT Home Design

AT Home Design

A rejtett tárolók titkai

2020. április 27. - athomedesign

Az elmúlt években rájöttem arra, hogy a tárolási kérdések a lakásokban, házakban legalább olyan fontosak, mint az hogy kényelmesen berendezett és szép tereket hozzunk létre. Mindig voltak olyan igények a megbízóim részéről amelyek hosszas gondolkodáshoz vezettek. Szerintem a hivatásunkban az az egyik legfontosabb feladat, hogyan feleljünk meg a tárolási igényeknek olyan módon, hogy esztétikus és praktikus is legyen egyszerre a megoldás amit kitalálunk.

A tárolás az egyik olyan megoldandó feladat, ami minden helyiségben kihívások elé állít minket, tervezőket. Miután meghallgattam az ügyfeleim igényeit, és világossá vált milyen sok használati tárgyat szeretnének tárolni könnyen elérhető helyen a fürdőszobában, talán az aggodalom is kiült az arcomra látható módon. Hogyan lehet egyszerre rendezett és praktikus a fürdőszoba, vagy bármely más helyiség? 

Dupla trükk

Soha nem voltam híve a nyitott polcoknak, ahol egymás után sorakoznak a flakonok, üvegek fogkefe töltők, ezeket csak nagy odafigyeléssel lehet rendben tartani, inkább dekorációs tárgyaknak való. Mivel ezt a lehetőséget nem tudtam elfogadni, ez arra indított, hogy valódi megoldást keressek. Ötletek után kutattam, gondolkodtam. Ekkor jutott eszembe, hogy rejtett zárt tárolókat fogok használni. Ezek olyan ajtóval ellátott tárolók, amelyek vagy érzékelő szenzor segítségével, vagy egyetlen ujjunknak a nyomására, push-open megoldással nyílnak.

Ezeket a tárolókat falba süllyesztettem, elrejtettem és az ajtajuk a fal síkjával lett azonos, ezért szinte észrevétlenek lettek, belül viszont rengeteg hely keletkezett bennük az apró dolgok számra a fürdőszobában. Így nem csak a flakonokat rejtettem el, hanem magát a tárolót is, kettő az egyben megoldás. Egyszerre két problémát is kipipálhattunk. Ennek ötletnek a segítségével olyan rendezett lett a fürdőszoba amilyen csak lehet. Mindent elnyelnek ezek a kis mélységű tárolók, és végtelenül könnyű és egyszerű a használatuk.

Egy-két használati tárgy, például fogkefék még így is elférnek a mosdópulton, viszont minden mást eltüntethetünk. A fenti képen a tükör két oldalán falba süllyesztett, belül 10cm mély, fehér ajtóval ellátott tárolók vannak tervezve amelyek szenzorosan nyílnak. Parfümök, kozmetikai termékek, sorakozhatnak bennük. A nagyobb tárgyak, törölközők számára, pedig a mosdó alatt elhelyezett fiókos tároló a legideálisabb megoldás.

Minden helyiségben megvalósíthatók hasonló ötletek, nagy rajongója vagyok a beépített tárolóknak. Helytakarékosak, láthatatlanok és megoldanak számos  tárolással kapcsolatos problémát amelyek élhető otthonokhoz vezetnek.  Élhető, kényelmes, elegáns otthonra vágysz  de nem tudod hogyan kezdj hozzá  a feladathoz ? Segítünk, kattints a linkre és jelentkezz az online vagy személyes konzultációra :

http://athomedesign.hu/szemelyes-konzultacio/

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://athomedesign.blog.hu/api/trackback/id/tr6315643732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása