Luxus otthonok boldogságra hangolva

AT Home Design

AT Home Design

Miért ment ki a divatból a lakásod annak ellenére, hogy vagyonokat költöttél rá?

2020. március 30. - athomedesign

Mi történik itt?

 

Mindig imádtam nézni a lakberendezési magazinokat, szeretek elmenni a nemzetközi kiállításokra, követni a trendeket. A divat világa nagyon vonzó számomra, és a mai napig sokszor inspirálódom a divatból, a kifutón megjelenő ruhákból. Sokszor éreztem azt, amikor beléptem egy otthonba, hogy nagyon drága dolgok vannak ugyan benne, de nem nyújtja használójának azt a szívből jövő jó érzést amire vágyott. Pedig a tulajdonosok sok pénzt és időt fektettek a végeredménybe.

Feltettem magamnak a kérdést : miért ? Ugyan akkor érzetem egy elköteleződést, mert azt akartam, hogy az emberek ne sablonos lakásokban, házakban éljenek, hanem otthonokban, amit átjár a jó energia, az élet, és ez minden részletében megmutatkozik. Amibe úgy térhetnek haza mintha a paradicsomba mennének, ahonnan nem akarnak kimozdulni, ami jobb, mint a legkényelmesebb, legszebb szálloda amiben valaha is jártak.

Divat kontra stílus

 

A divat gyakran erősen uralja az öltözködést és meghatározza a belsőépítészeti és lakberendezési trendeket is. Sokszor gondolkodtam azon, hogy a divatos Milánóban, Párizsban látott dolgokat szinte lemásolva kövessem az aktuális trendeket, vagy hagyjam magam a belső hangom által vezetni a hivatásomban is. Attól tartottam, ha nem követem a trendet, akkor nem lehetek jó tervező. Később rájöttem, ez nem így van.

Sok idő telt mire megértettem, mitől érzi magát rosszul a szép és drága lakás tulajdonosa. Vannak esetek amikor egyhangú, mondhatni unalmas a ház a lakás.Erről már beszéltem korábban a " Hogyan színezd ki az otthonod " blog bejegyzésemben. De sokszor a trendek a divat okozza, hogy a lakás idegen lesz a használójának. Ahogy az öltözködésben a divatot a belsőépítészetben is úgy kell kezelni. A kifutón látott ruhákat nem veszik fel az utcára, ugye ? Legtöbbször nem.

A nagy nemzetközi kiállításon látott bútorok lámpák 40%-át nem veszik sorozatgyártásba, mert a piacnak nincs rá igénye. Amikor ezt megértettem, elkezdtem olyan otthonokban gondolkodni amelyek egyediek, különleges megoldásaikkal, és összhangban van minden részletük. Nem a divat a lényeg, hanem a stílus. Egy összhangban megtervezett lakás, amit a használója szeret, többet ér a legdivatosabb magazinokban látott képeknél és több év múlva is szeretni fogod.

A szélsőségesen kirívó  kialakításokat vagy túlzásokat otthon érdemes kerülni, nem úgy egy hotel vagy airbnb lakás esetében ahol az extrém megoldások halmozása kifejezetten üdítő és izgalmas lehet. A lószőr tapéta ami vörös és csíkos, nem biztos, hogy egy év múlva is tetszeni fog otthon.De ha csak egy hétig vagy néhány napig nézzük lehet, hogy kifejezetten tetszik. Hihetetlen extravagáns ötleteket terveztünk egy airbnb lakásba, ezek közül egy különösen nagy sikert aratott....

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://athomedesign.blog.hu/api/trackback/id/tr3715571018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása